|
|
Thor-Erik Stenberg gir seg som dagleg leiar i KFUM Thor-Erik Stenberg fratrer stillingen som daglig leder i KFUM-kameratene Oslo etter tolv år i rollen.
Det melder klubben på sitt nettsted.
Stenberg tiltrådte som daglig leder i 2014, og under hans ledelse har klubben blant annet rykket opp til Eliteserien, der de nå spiller sin tredje sesong på rad.
– Jeg er stolt over alt jeg har fått være med på og være en del av. Det er nesten ikke til å tro hva som har skjedd i løpet av disse tolv årene, sier Stenberg.
Stenberg vil være tilgjengelig for styret og ny daglig leder fram til jul for å sikre en god overgang. Styret har igangsatt prosessen med å rekruttere en erstatter.
(NTB) |
Publisert: 12:36 25-06-2026 Kilde: NRK
Les hele saken hos |
|
|
Artikkelen tilhører kategorien: Artikkelen ble indeksert den 25-06-2026 klokken 15:03. Artikkelens direkte url er: https://www.nrk.no/sport/thor-erik-stenberg-gir-seg-som-dagleg-leiar-i-kfum-1.17936002 Artikkelen har til nå hatt 2 visninger og 0 klikk.
|
|
|